wydrukuj newsa Romet Ogar Caffe 50 - nostalgiczna propozycja

Motocykle

08.01.2014

Romet Ogar to jeden z kultowych motorowerów z lat 80. Czy na legendzie można zarobić? Romet z pewnością na to liczy. W katalogu na rok 2014 znalazł się Ogar Caffe 50.

Romet Ogar Caffe 50 - nostalgiczna propozycja
Maszyna została zbudowana na bazie Ogara 50. Inny zbiornik paliwa, chromowany wydech, bardziej atrakcyjna osłona skrzynki bezpieczników, krótsze błotniki oraz inaczej wyprofilowana kanapa mają przywodzić na myśl maszyny w stylu Cafe Racer.

Źródłem mocy jest jednocylindrowy czterosuw o pojemności 49,5 ccm. Czterobiegowa skrzynia i 3,5 KM pozwalają na rozpędzenie motoroweru do 45 km/h.

Romet Ogar Caffe występuje wyłącznie w biało-pomarańczowym malowaniu. Katalogowa cena wynosi 3999 zł.

ŁS



Romet Ogar Caffe 50 - nostalgiczna propozycja

9 komentarzy

7 dyskutujących

Dodaj komentarz

0
 
0
~komarek~komarek

Nie orientujecie się może, czy będzie dostępny pakiet tuningowy 80 ccm?

9 miesięcy temu napisz odpowiedź

0
 
1
SwPiotrekSwPiotrek

Trochę drogo.

10 miesięcy temu napisz odpowiedź

0
 
0
VolfodzioVolfodzio

Do ~koziol: Miałem na myśli 125 o której wspomniał przedmówca. No to skoro silniczki dobrze sklonowane to w tych pieniądzach czemu nie, owiewki i gadżety można samemu sobie dosztukować przy odrobinie chęci.

10 miesięcy temu napisz odpowiedź

1
 
2
tondEKtondEK

Cena wysoka, jakość wykonania marna, podobnie jak zastosowane materiały - daleko mu do oryginału z lat 80.
Szkoda!

10 miesięcy temu napisz odpowiedź

3
 
0
~aro~aro

Ja mam Romet 727 Premium 12 4t- co ja mogę powiedzieć to, że serwis to nie naprawia tylko psuje. Po kupnie nowego i po zerowym przeglądzie działał pięknie do momentu wizyty w serwisie przegląd + woda w gaźniku.
Oleju wlali tyle, że po 4km [ bo tyle mam do serwisu ] ledwo co przyjechałem, zacząłem sprawdzać wszystko co robili [ robili przy mnie ] i wyszło, że gość wlał o 250ml za dużo oleju do silnika. A 2 facet wyczyścił gaźnik i nie wiem czemu ustawiał zawory na szczelinomierz, aż 0.11mm, co oryginalnie ma być ssący 0,05mm, wydechowy 0,07mm.
Od tamtego czasu sam serwisuję skuter i jestem . Pisałem do firmy Romet co jest i jak popsuł mi serwis skuter, podali mi to z firmy jak go poustawiać oryginalnie i działa bardzo ładnie do dziś, a mam już prawie 6 tyś. km zrobione.

10 miesięcy temu napisz odpowiedź

2
 
0
~koziol~koziol

Do Volfodzio: Aaa co do silników, to są skopiowane przez Chińczyków (firma Lifan bodajrze się tym zajmuje) silniki ze starych Hond Dax, Monkey (Honda nawet do dzisiaj je montuje), miałem Ogara 900 z 2008 roku, pojeździłem kilka lat- do wielu rzeczy można by było się przyczepić, ale nie do silnika- konstrukcja sprawdzona a i Chińczycy dobrze skopiowali

10 miesięcy temu napisz odpowiedź

1
 
0
~koziol~koziol

Do Volfodzio: nie trzeba, była zmiana przepisów, ale jeżeli skończyłeś 18 lat przed 19 stycznia 2013 ( a wnioskuje ze tak ) to masz prawo poruszać się skuterem/motorowerem do 50cm3 na dowodzie osobistym- prawo nie działa wstecz

10 miesięcy temu napisz odpowiedź

2
 
0
VolfodzioVolfodzio

No ale na takiego trzeba już mieć odpowiednie lejce. Ciekawy jestem jak z wytrzymałością tych "nowych" silników w produktach Rometa.

10 miesięcy temu napisz odpowiedź

2
 
0
~AR~AR

Jest jeszcze 125cc i ma dwa wzory malowania. Ma 10KM i jest tylko 500zł droższy.

10 miesięcy temu napisz odpowiedź